ashop3Dotaz na zboží

Výměna vadného zboží

Jestli chceš vyměnit vadné zboží nebo požadovat jinou formu nápravy, odešli zprávu prodejci vyplněním níže uvedeného reklamačního formuláře.

Odstoupení od smlouvy

Zakoupené zboží můžeš do 14 dnů vrátit, stačí vyplnit online formulář pro vrácení zboží a odeslat zboží dopravcem na uvedenou adresu.

Pokud jsi již nějaké zboží zakoupil nebo chceš nakoupit, poradit a doporučit ideální řešení, vyplň a odešli online formulář s dotazem na zboží zde.

Akceptace CZ reklamace

Před odesláním reklamace si ověř v obchodních podmínkách prodejce, že "Ashop.cz akceptuje CZ reklamace v centrálním reklamačním systému pro české e-shopy na www.reklamace.cz". Pokud e-shop ve svých obchodních podmínkách toto ustanovení nemá, znamená to, že tvůj dotaz nemusí brát prodejce za relevantní.  

Reklamace u přepravce do 48 hodin

Jestli se ti stalo, že zboží bylo poškozeno při přepravě nebo bylo doručeno nekompletní, kontaktuj dopravce do 48 hodin od převzetí. Poškození obalu vzniklé při přepravě nafoť a reklamaci komunikuj přímo s dopravcem, ne prodejcem. 

Pole s hvězdičkou * jsou povinná.
Dotaz na zboží prodejce Ashop.cz

Údaje o spotřebiteli

Údaje o zboží

Kontrolní kód