Odesláno  Odesláno

Díky za dotaz, bude předán ...

Další

Tvůj dotaz bude nyní zpracován a následně předán těm obchodníkům, kteří ti mohou nabídnou nejen produkt, ale i odpovídající záruky pro případ reklamace zboží.

Jak bude postupováno s tvým dotazem?

  1. Dotaz na zboží nejdříve zpracujeme.
  2. Kontaktujeme vhodné obchodníky, kteří jsou schopni nabídnout i odpovídající záruky.
  3. Na tvůj e-mail ti pak pošleme kontakt na obchodníka(ky), který je schopen tvým požadavkům vyhovět.
  4. Z naší strany nám nejde o to, jestli je nabídka obchodníka výhodná nebo ne, ale jestli obchodník má nějakou historii a je schopen ti garantovat reálné záruky na zboží. 

 

Co se dozvíš?

Zkušenosti jsou k nezaplacení a při reklamacích lidé zkušenosti sbírají rychle. Třeba si chceš koupit kvalitní žehličku. A víš, že jsou třeba série výrobků, které jsou tzv nepovedené? Že jsou třeba poruchové a často se reklamují? Tak to jsou ty zkušenosti, které my sbíráme za tebe. Je hodně obchodníků, kteří podobné zboží prodávají a potřebují vyprázdnit sklady, takže jsou často s velkou slevou a my víme proč.

Na e-mail ti pak pošleme jenom info na obchodníka s dobrou radu k nezaplacení, aby sis nekoupil něco z toho, co je tak strašně levné a skvělé.

 

Jak dlouho to trvá?

Někdy může zpracování tvého dotazu trvat i více než dva dny, ale aspoň ti o tom dáme vědět. Některé dotazy mohou být natolik zajímavé, že se tomu budeme věnovat víc než obvykle. Nezapomeň, že tvůj dotaz je náš kontent :))