Díky za dotaz, bude předán ...
Tvůj dotaz bude nyní zpracován a následně předán těm obchodníkům, kteří ti mohou nabídnou nejen produkt, ale i odpovídající záruky pro případ reklamace zboží.
Jak bude postupováno s tvým dotazem?
- Dotaz na zboží nejdříve zpracujeme.
- Kontaktujeme vhodné obchodníky, kteří jsou schopni nabídnout i odpovídající záruky.
- Na tvůj e-mail ti pak pošleme kontakt na obchodníka(ky), který je schopen tvým požadavkům vyhovět.
- Z naší strany nám nejde o to, jestli je nabídka obchodníka výhodná nebo ne, ale jestli obchodník má nějakou historii a je schopen ti garantovat reálné záruky na zboží.
Co se dozvíš?
Zkušenosti jsou k nezaplacení a při reklamacích lidé zkušenosti sbírají rychle. Třeba si chceš koupit kvalitní žehličku. A víš, že jsou třeba série výrobků, které jsou tzv nepovedené? Že jsou třeba poruchové a často se reklamují? Tak to jsou ty zkušenosti, které my sbíráme za tebe. Je hodně obchodníků, kteří podobné zboží prodávají a potřebují vyprázdnit sklady, takže jsou často s velkou slevou a my víme proč.
Na e-mail ti pak pošleme jenom info na obchodníka s dobrou radu k nezaplacení, aby sis nekoupil něco z toho, co je tak strašně levné a skvělé.
Jak dlouho to trvá?
Někdy může zpracování tvého dotazu trvat i více než dva dny, ale aspoň ti o tom dáme vědět. Některé dotazy mohou být natolik zajímavé, že se tomu budeme věnovat víc než obvykle. Nezapomeň, že tvůj dotaz je náš kontent :))